Virtuální kafe v Pacientském hubu
15. 12. 2020, publikováno: 6. 12. 2020
Jménem Pacientského hubu Vás zveme na neformální setkání Kafe na téma… Digitalizace. Setkání se koná 15. prosince od 17:30 prostřednictvím ZOOM.
Cyklus setkání Kafe na téma... je neformálním hodinovým setkáním a sdílením s odborníkem na vybrané téma. První díl je věnovaný tématu Digitalizace a přináší možnost popovídat si o tom, jak se nám funguje on-line, co se komu osvědčilo a co naopak, co se nám daří či nedaří. Pojďte s námi na virtuální kafe z pohodlí domova!
Expertka na digitální transformace Kateřina Švidrnochová je připravena sdílet své tipy z praxe neziskových společností i z firemního prostředí a odpovědět na Vaše předem zaslané i z debaty vzniklé dotazy.
Uvařte si kávu, pohodlně se usaďte, dozvíte se...
- co je to digitalizace a proč se bez ní neobejdete
- možnosti on-line nástrojů pro práci v týmu (cloud, CRM)
- co obnáší přechod na práci s novým on-line nástrojem a jak do toho zapojit tým
- komunikace on-line s veřejností pomocí sociálních sítí, dotazníků, e-mailů
- on-line nástroje pro efektivnější administrativu, pro tvorbu promo materiálů a grafických vizuálů nejen na sociální sítě
O lektorce
Mgr. Kateřina Švidrnochová je konzultantka a lektorka pro oblast komunikačních strategií a digitální transformace. Pomáhá týmům nastavovat strategie interní i externí komunikace, využívat efektivně nové technologie a zjednodušovat si práci i život díky nástrojům digitalizace. Má za sebou vedení desítek vzdělávacích a kulturních projektů v českých i mezinárodních týmech. Má zkušenosti s neziskovým sektorem, vzdělávacími institucemi, komerční sférou i univerzitním prostředím. Ve výzkumné infrastruktuře CEITEC Nano VUT v Brně a Masarykovy univerzity vedla vědecké projekty a do pracovních procesů velkých týmů implementovala cloudové a CRM systémy. V současné době je na volné noze, školí, konzultuje a v Brně vede neziskovku NVC Brno zaměřenou na šíření nenásilné komunikace a konstruktivní práci s konfliktními situacemi. Baví ji inovativní pracovní procesy, mezilidská komunikace a nové technologie. Mezi nejčastější témata, která se svými klienty řeší, patří komunikace v týmu, strategické plánování, PR a marketing, krizová komunikace, strategie digitální transformace a online vychytávky pro efektivní práci a jednodušší život.
Přihlásit se můžete zde do 10. 12. 2020 včetně. Součástí přihlášky je také prostor pro Vaše dotazy. Přihlášeným účastníkům pošleme včas připomenutí a link k akci.